Försvin(n)ter!

Måndag igen.
Helgen har varit relativt stillsam. Ettårsjubileum i fredags, träningsmatch följt av schlager/film-kväll med Patte i lördags, soffläge framför fotbollen i söndags.

Det blev en hel del tårta över efter firandet i fredags och de senaste dagarna har jag käkat tårta till frukost, lunch, middag och kvällsmat. Och som mellanmål. Det, och de överblivna chipsen. Magen var lite orolig igår kväll, men vi red ut stormen. Här är förresten bilder på mina skapelser:


MästerverketDet bruna monstret

Träningsmatchen i lördags går väl inte till historien som någon sprakande tillställning. 2-2 slutade det. Personligen kom jag inte riktigt in i matchen som jag hade önskat. Hämmades dock av att ha dragit på mig ett gult kort efter en dryg minuts spel... Ja ja, nya matcher kommer ju.

Snön börjar smälta. Det är bra. Väldigt bra. Jag tycker verkligen, verkligen, verkligen inte om vintern.

Nu ska jag äta tre apelsiner.

Ses och hörs och sånt.

Björn

Kommentarer
Postat av: Lena Ekmark

Jag behöver inget kondis den 13/5....mutti

2007-02-27 @ 19:29:16
Postat av: Lena Ekmark

Morsning.
Mätt mage måste märkas. Matchen mycket medioker?
Farsan

2007-02-27 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback