Lugnaste helgen

Efter att snön invaderat min värld ännu en gång är jag inte på jättebra humör.
Mamma & pappa skulle egentligen kommit och hälsat på hela helgen, men med risk för att behöva sitta inne och tråka oss stannade de hemma. Och lika bra var väl det för när jag pratade med pappa på fredagen hade förkylningen brutit ut i honom. Stackarn!

Fredagskvällen blev dock ganska social då jag & killen drack lite vin hemma hos en polare och hans tjej Julia  (en av mina bästa vänner!). En hel lördag på stan resulterade i ett impulsköp: Blå Cheap Mondays. Schysst!
Pizza på Gastons och slö-tv-tittande på kvällen framför Svt's coolaste bingoprogram:
Bingo Royale.

Har äntligen kommit igång med träningen igen (eller?). 12,00 var det aerobic och styrka för ben, lår & mage. För att väga upp alla kalorier jag brände blev det fika på Regnbågen under eftermiddagen. Mmmmm!

Imorgon ska jag börja plugga samt njuta av det faktum att en resa mot sydligare breddgrader är beställd.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback