Moonprovning & ölprovning

moonHade personlig premiär på Moon i lördags. Riktigt snygg inredning! Och den lilla bubblan med rockmusik var ju underbar. Kvällen inledes för övrigt hemma hos mig med en välbesökt (?) förfest... vi hade klassfest för första gången och så många som fem(!) personer dök upp. Vi är kanske 40 egentligen. Men, men, vad gör det när trevligheten var maxad.
Tyvärr blev ju vissa av oss (läs Therese) dåliga och misstankarna om magsjuka oroade samtliga. Frågor som: Har hon spytt? Är det inte bara vinet då? Ska hon med ut? Undrar om inte jag mår lite dåligt också? fyllde hela lägenheten. Och nej, hon hade inte spytt, vi mådde inte illa, hon skulle inte med ut och vid 23 år ålder känner man skillnad på magsjuka och vinillamående.. Stackars Therese fick lämna skeppet, men jag lovat att vi får ha kalasrevanch en annan helg när hon mår bättre.

Till höger syns för övrigt Stina & Björn!


Söndagen förflöt lite lagom sakta. Efter mindre uppstädande cyklade jag till Flygstaden för att jobba 9,5 timma på Maxi.
StinaBjörnJa, det var precis lika kul som det lät.

Som vanligt avslutades helgen med ett avsnitt av Life on Mars. Åh, denna serie! Om jag skulle tillhöra en annan nationalitet, eller prata ett annat språk är mitt val lätt: brittiska! Så coolt!

På måndagskvällen fick jag oväntat besök av Anna och sedan ringde telefonen stup i kvarten.. hmm.. populär på gamla dar?
I andra ändan av telefonen hör jag Ola: Ska Du med till Carlsberg imorgon?
Jag: Va? Carlsberg, vad ska ni göra där?öl
Ola: Öl provning! Vi hade några platser över...
Sagt och gjort: Jag & Anna hängde på till Carlsberg idag. Efter 60 minuters bussresande var vi äntligen framme i Falkenberg och bryggeriet. Så min tisdag fylldes med ölprovning samt studerande av hur bryggeriet fungerade. Riktigt intressant!



Nervositeten har börjat bygga sitt bo i min själ igen. Imorgon blir det popdans på Lilla. jag & Björn (den andre Björn så klart..) lägger skivorna.

Vi ses!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Mats

Varför är det en bild på min Stina kramandes Björn på din blogg... förtydliga gärna!!

2007-02-22 @ 11:07:45
Postat av: Elin

Mingel, mingel, mingel.
Folk kramas och hamnar på bild. Vad mer kan förtydligas?
För övrigt gillar jag kramar, det är det nog många som gör.
Ha en bra dag!

2007-02-22 @ 11:22:28
Postat av: Mats

Hihihi... jag skoja, det är en fin bild! Två av mina favvo tjejer!! Hadet gott! Kram

2007-02-22 @ 12:55:57
Postat av: Björn

Du! Jag älskar henne.

Älskar, ja..

Du har inte fattat nånting du, va...

2007-02-22 @ 13:02:53
Postat av: Mats

Sånt skojar man inte om... för stora ord mannen... sorry.... lite besviken, ärligt!

2007-02-22 @ 13:04:28
Postat av: Mats

Hahahaha... jag läste att jag, alltså Mats, gör det... hoppsan... ja.. jag hoppas du gillar henne... det är fint av dig!

2007-02-22 @ 13:07:09
Postat av: Mats

Kan någon ge mig tillbaka de senaste 10 min... de känns bortkastade... inte... illa!!

2007-02-22 @ 13:08:13
Postat av: Elin

Är det bara jag som blev förvirrad av Mats inlägg: "hahahahaha... jag läste att jag..etc".
Och inte visste jag att Björn var en tjej egentligen: "två av mina favvo tjejer" (Mats 12:55:57)(för övrigt ska det skrivas ihop=favvotjejer)

Tid känns ofta bortkastat i efterhand. Timmarna mellan 9,00 och nu 13:26 har jag ingen aaaaning om ad jag pysslat med. Bortkastat!

2007-02-22 @ 13:24:11
Postat av: Björn

Lugnt Mats... Kärleken är ju blind sägs det... Och som det verkar, även ordblind. =)

2007-02-22 @ 13:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback