Nej, jag har inte tentapluggat idag

Funderar på hur stort utrymme som dagens dag ska få ta här...
Säkert sitter flera förälskade par på stadens restauranger och trycker ur sig klichéartade fraser till varandra över maträtter de egentligen inte gillar. Dessa ord borde få ett större värde än att enbart fungera som ett dövande av dåligt samvete för de för få kärleksförklaringar som annars ges i vardagen.
Bitter?
Nej, men någon stans måste man sätta stopp för vad kommersialismen ska få ha ensamrätt på.
Kärlek?
Den vill jag ha för mig själv och själv välja när och hur jag ska uttrycka. Jag gillar det faktum att jag på den här punkten inte är ensam i min relation, det hade nästan varit tragiskt annars. För Honom.
Resten av invånarna i staden kanske letar fem-i-två-alla-hjärtans-nattsragg på Kåren?
Fortfarande inte bitter?
Nej, jag tycker dagen har försvunnit ganska bra och ikväll ska jag fördriva tiden genom att kolla på säsong 7 av TopModell.
Svar på den givna frågan: ja, jag är ytlig.


Fick en smärre chock av att surfa in på Kårens nya
hemsida då jag inte var beredd på förändringen.
Men: jag gillar!
Hoppas det kan bli lite aktivitet i vimmelbildspublicerandet. Funderar starkt på att självutnämna mig till förste vimmelfotograf och vara snabb som --- med att få upp bilderna på hemsidan (eller kanske här!)

Tentapluggandet försvann bland räksallad, kaffe, surfande, frisörbesök (snyggt!), tv-tittande och annat onödigt.
Men på lördag, då ska jag vara så pass redo och förberedd att jag är värd festen på kvällen!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback