Sök till sexmästare!

Ja, detta dansgolvär ett inlägg fyllt av propaganda.

Kärleken och gemenskapen som kommer med ett engagemang i Kårpuben kommer fylla hela Din själ med glädje. Du kommer att få se till att 24000 gäster får flera underbart roliga kvällar och vara med och se hur en bra kväll på Kåren kan omsätta 20 000 spänn i timman.
Med Dig kanske båda dessa siffror stiger och leendena på gästernas läppar kommer kanske sträcka sig ännu längre upp mot öronen. Sedan ska man väl inte sopa under mattan att det ser jäkligt bra ut att ha varit engagerad i volontärarbete med seriösa arbetsuppgifter och mycket ansvar i det kommande cv:t...

BjörnAnsökningarna rullar in för fullt dessa sista timmar innan de nya sexmästarna ska väljas ut. Missa inte Din chans att få bli en del av något större än bara vanligt studentfestande på Kåren.
Bli sexmästare
Kolla in
hemsidan med info om de olika posterna, fyll i formuläret och känn Dig behövd!

Deadline: Imorgon fredag, 23 februari.



-----------------------------------------------------
Lilla golvet fylldes igårkväll med underbar pop och rock, en och annan punklåt letade sig också ut genom högtalarna. Det verkade som om ni gillade det och önskningarna om schlager och Darin kom mer sällan under kvällens gång. Kul!
Ett stort tack till Maskinarna som jobbade igår. Städningen gick jättefort och jag cyklade från Kåren redan vid halv tre.



/Elin

Kommentarer
Postat av: nattrafiken

hmm. får det verkligen plats 24000 gäster på Kåren eller fick du med en nolla för mkt? =)

/nattrafiken

Postat av: Elin

Åh, nej!
Hahahaha, förstår att det lät lite kul.. det ska ju vara 24 000 gäster under ETT ÅR!

2007-02-22 @ 16:27:38
Postat av: Dj-Tobbe-lång-som-fan

Tack för att jag fick gästspela hos er igår, mitt dansgolv togs abrupt ifrån mig =)

Första gången på ett år, och jag har fått min spel-lust tillbaka =) Den 28:e mars är det dags för DJ Tobbe-lång-som-inutav-helvete igen!! Watch out boys and girls =)

2007-02-22 @ 16:48:00
Postat av: Elin

Dj-Tobbe-lång-som-fan: Du är alltid välkommen in till pop-DJ:arna för att få lite inspiration och återfinna glädjen i musiken (hmm.. lät som en mindre sekt sökte medlemmar nu, men tja.. så är det väl?!)
Ledsen bara att Du inte fick spela så länge, jag & Björn blev helt galna när vi fick så mycket folk.

Trevlig helg!

2007-02-23 @ 09:00:27
Postat av: Jasmine

Woho, ville bara tacka för kanonbra musik inne på lilla i onsdags, bra jobbat!

2007-02-23 @ 11:19:30
Postat av: Elin

*lycklig*
Åh, Jasmine! Nu blir jag så himlans glad! :-)

2007-02-23 @ 16:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback