Kräkas eller skratta?

Aaahhhh!
Telefonen ringde medan jag var på väg från sjukhuset efter att ha
lämnat blod. Det var Björn. Ska tillägga att jag höll på att frysa - - - av mig. Fortfarande förundrad över att man aldrig vänjer sig vid kyla... Björn lät helt nervig och han började med att säga att han ringt Smed för att kolla mat tills ikväll. Vi vill båda ha ett vegetariskt alternativ innan vi börjar jobba, bäst att kolla så vi säkert får det.
Och vad säger då Björn mer?
Vi ska spela på STORA dansgolvet!!!
Aaaagghhhh!
Paniken och nervositeten påbörjade en galen kapplöpning i kroppen.
Lycka eller illamående?
Svar: Både och.
Har varit lite nervös och pirrig bara för att stå på Lilla, vilket var tanken från början, men något måste ju ha hänt de som skulle ha spelat på Stora så nu får alltså vi rycka in.
Ställer detta högre krav på oss?
Kanske.

Men jag & Björn har bestämt oss för att vi kör på som vanligt. Det blir musik vi gillar och kanske lite flörtande med publiken för att göra dem nöjda. Hoppas verkligen att det går vägen. Är dock lite orolig över att skivspelarna är helt nya och att jag inte kommer fatta funktionen till hälften av knapparna.
Men det löser sig. Det brukar det göra.

Nu ska jag ha lite ekonomisk planering med mig själv och sedan blir det en stunds plugg samt sovande.
Ses ikväll :-)



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback