Ny musik och färdig uppsats

AAAAAGGGHHHH!!!
Idag kom dom!
Mina efterlängtade skivor!
Det blev en samlingsskiva med Blondie så att jag äntligen kan ha Heart of glass på repeat här hemma, en samlingsskiva med Bowie (varför jag nu inte skaffat det tidigare?) och så kunde jag inte motstå Knifes senaste. Så nu längtar jag tills Kårpuben drar igång så jag kan få spela alla de underbara tonerna för er inne på Lilla :-)

Avslutade för övrigt min uppsats idag. Eller avslutade och avslutade... det blev ett första utkast som min handledare ska läsa igenom och se om det funkar för opponering. <Håller tummarna>
Så om någon vecka kan jag ha allmän utdelning till stadens bibliotek samt till min egna bokhylla. Har haft en hög av böcker på mitt pyttelilla skrivbord i över en månad nu och är ganska trött på dem.


Böcker

Det sköna med att vara nästan ledig är att jag nu kan sjunka ner i soffan och läsa något bara för nöjes skull :-) (mmm... ingen behöver påpeka nördvarningen i detta...jag vet!)

Helgen kommer bestå av mat, umgänge, fika, sällskapande och förhoppningsvis museibesök. Man måste passa på nu när det är gratis entré på Länsmuseet!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback