Shoppoholic


kläder
Jag har faktiskt inte handlat någonting på julrean (otroligt stolt över detta!).
MEN: Idag råkade jag gå en sväng på stan och ramlade på ett par coola shorts... dom ligger i garderoben nu.. och en tunika... och en skjorta... På kontot står det 3,74... hmm....Men måste man inte unna sig lite schyssta grejer nu när januarimörkret brett ut sig över hela världen?

Och finns säkert de som handlar mer och oftare än vad jag gör.


Ikväll blir det vegetarisk lasange och ett glas vin. Härligt! Och imorgon ska jag jobba. Då blir det ju absolut ingen tid att råka prova kläder på..

Idag borde jag väl egentligen ha planerat opponeringen till på tisdag, men kände inte riktigt för det. Gör det på söndag istället.




Den 21 februari blir det bästa popmusiken på Kåroubens Lilla dansgolv, för då står jag & Björn bakom skivspelarna.


Björn
Björn, fast han har tufft skägg nu...







/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback