Farväl

Som en blixt från klar himmel.
Nu är det över.

Bloggen kommer att ta ett uppehåll på oviss tid och därmed måste jag tacka för mig. Livet ska tydligen fortsätta ändå, utan att någon läser om det. Säkerligen kommer det gå bra.



Dagens plus & minus:
+ snyggaste trenchcoaten fyndade jag på Benettons rea!
- min semester tog slut igår och gissa vad som visade sig framför molnen för en gångs skull samma dag? Japp, solen. Typiskt.

Dagens krämpa:
Underligt nog är jag helt krämpfri denna tisdagsförmiddag!


Vem vet vart man dyker upp nästa gång ;-)

Många kramar!
/
Elin (ja, Du kommer till min MySpace-blogg om Du klickar här..(om Du har en inlogg..))


Uppdatering: råkade fixa en seriös blogg också.. eller seriös och seriös.. vi får väl se..

Kommentarer
Postat av: David

Du kan väl starta en egen blogg, vad ska man annars göra en tråkig kväll om man inte har Elins blogg att läsa...

2007-07-11 @ 20:33:51
Postat av: E

I second that motion!

2007-07-12 @ 17:01:11
Postat av: Elin

Åh, oj!
Klart det finns en blogg... fast int elika seriöst som Björn. Jag kör på MySpace. Klicka på "Elin" i inlägget.

2007-07-12 @ 18:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback