Inlevelse

Vissa stunder är finare än andra. Vissa stunder har guldkant.

Vill dela med mig av följande insiktsfulla, inlevelsefulla, tydligt målande citat från Jon, från när han drömde sig bort, och in i, min visningsbild på msn:

Jon säger (21:51):

Jag föreställde mig hur jag var med i din visningsbild och vean, du o mats stod och väntade på att jag skulle svara på den nyss ställda frågan. Ni står o tittar på mig... Vean, lite slappt halvintresserad. mats genuint intresserad och spänd på ett nyfiket o glatt sätt...och du, som nyss ställt frågan med en överlägsen röst, förnäm och nedlåtande.


Ja, det kallas att leva sig in i en situation.

Och jag undrar om inte 62 ord säger mer än bilden i det här fallet.

image166


Kommentarer
Postat av: Mats

Jag är stolt över att vara med i bilden och i Jons filosofiska hjärna
//Mats

2007-06-30 @ 22:11:30
Postat av: Björn

Jag också!

2007-07-01 @ 06:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback