För mycket nattmat i Göteborg, men annars var det kul!

Göteborg välkomnade mig med öppna armar och regn (!) när bussen rullade in på Nils Ericsson igår eftermiddag. Åh, Göteborg är en stad jag saknar ibland och måste få en dos av, och så blev det alltså mellan lördag och söndag. Hälsade på en kompis och njöt av bakpotatis och hemmagjord räkröra. Lite vin och en sväng på Uppåt Framåt blev det också.
Självklart stod tvn på mellan 22,15 och 23 då svt visade Bingo Royale. Kan inte förstå att fler människor inte kollat in detta underskattade program. Min vän var hänförd! Och förstod mycket väl varför detta lätt blir ett lördagsnöje innan man springer vidare i klubbdjungeln.

Efter Uppåt Framåt blev det en sväng på McDonalds och alldeles för mycket nattmat. Mådde illa en stund och har idag bestämt mig för att absolut inte äta pizza, utan kanske fixa ihop någon lite nyttigare. Imorgon blir det definitivt träning och bra matplanering för resten av veckan. Har 11 dagar på mig inför Marocko07. Kanske ett bra delmål inför det lite mer seriösa Beach07...



Tips: Även om våren är ingång och man kanske vill vara ute i det fria kan man kanske ta sig bort till Kårhuset på torsdag kväll klockan 18 då HUG (Halmstad University Gamers) ordnar spelkväll. De utlovar turnéringar både i sällskapsspel och på dansmatta!


Söndagshälsningar
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback