Tylösandspremiär!

Bolmens är bra nu. Kubbmatcher, beachvolleyspel och sportbladetläsning i brassestolen - i solen! Livet är rätt skönt då. Ändå tvingas man lyssna på bittra och påpälsade pessimister som muttrar saker om att snön snart är tillbaka.... Hallå....

Jag, Pelle och Makkan avlägsnade oss därmed och tog bilen några kilometer bort. Till Tylösand! Vad som hände där kan ni se nedan. Jag är förstespringare, Pelle sackar efter p.g.a. ett halvsabbat knä. Makkan, den krukan, filmar.

 

Det var jätteskönt i vattnet.

Det känns jättefel att ha varit på Tylösand och badat, sen är det grusträning på kvällen... Jag vill gå på gräs!

Kalasväder imorgon, onsdag, också! Jag tackar inte nej och ser fram emot fjärde dagen i rad med glassande i solen och frejdigt beachvolleybollspel. EM-kvalmatch på kvällen och säkert ett kårbesök framåt natten. Ja, det låter som en bra dag.

Ses i solen...

Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback