Hypokondriker i väntan på Betnér

Jag lider av alla möjliga slags åkommor den här veckan. Den antagna träningsvärken i skenbensmusklerna antas nu vara benhinneinflammation. Eller stressfraktur. Eller seninflammation. Eller kompartmentsyndrom. Har dock ingen aning om vad nämnda exempel egentligen är, men det verkar som om samtliga uppkommer vid belastning, promenerande på hårt underlag exempelvis.. Så promenerandet i London, dansandet i helgen och promenaden från Flygstaden är skyldiga till denna hemska smärta!
Det är verkligen illa. Kan knappt gå och absolut inte vicka på fötterna

Hmm.. jaha?
Vad göra nu?
Köpte i alla fall en sådan där gel på Apoteket och har just påbörjat behandlingen.


De resterande åkommorna jag lider av är ont i nedre delen av nacken, ont under fötterna samt träningsvärk i magen (hur jag nu fått det då jag faktiskt fuskat med träningen de senaste veckorna).


Imorgon blir det skönt att få skratta en ordentlig stund. Magnus Betnér kommer till stan för uppträdande på teatern ikväll och imorgon. Förhoppningsvis blir det kanske utgång efteråt.

Dagens plus & minus:
+ sushi, sushi, sushi
- måste jag ens säga något? min hypokondri så klart!


Ta hand om er!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag är också light-hypokondrisk nu i maj så du är inte direkt ensam. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback