Händelselöst stök

Det finns inga genvägar och det finns inte så mycket att tala om när det är tentavecka.

Det händer inte så mycket heller för den delen.

Cykelvägen är öde.

Skolan är öde.

Gymmet är öde.

Livet är lite öde.

Därför är det svårt att skriva något vettigt just nu.

Det finns inga genvägar hur gärna jag än vill så måste jag sluta att flytta om mina anatomipapper och istället börja titta på dem.


Försöker tänka på något roligt som har hänt mer än att jag dansade funk igår och sprang på löpbandet idag.

Men nej.

Försöker tänka på något roligt jag tänkt idag mer än att min lägenhet är i ett katastroftillstånd.

Alla rum har bytt plats.


Böcker och papper täcker hela köksbordet.

Blomkrukor som står på golvet - för jag var ju tvungen att öppna fönstret och ta höstbilder.

Tepåsar ligger på konstiga ställen.

Kläder har jag lagt i en trave i hallen för att min "walk in closet" är för långt bort.

Alla mina duschgrejer har vandrat från duschen och hittat en bekväm plats på golvet i hallen.
Proteinbarer ligger på golvet i min "walk in closet" där jag hällde ut väskan igår.

Mitt täcke ligger i soffan för där somnade jag igår.

Vill helst inte nämna soppåsen... som  well well.


Vad jag menar är att det mesta jag har gjort denna vecka har jag inte fullföljt.

Jag hinner inte ex-tendera mina rörelser så långt, så maximalt som det går innan jag tappar fokus.

Med det vill jag väl bara säga att jag är trött och jag behöver plugga.

Natti


Mini - filosofi/uppror: Vem kom på att man skulle ha två tentor samma vecka, och vad är det egentliga syftet?

/Lena


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är onödigt o irriterande för man hinner ut kasta ut det gamlao fulla på med det nya. man är allmänt deprimerad i 1 veckas tid. tack o lov är det över nu o man lever igen!

2007-10-25 @ 17:39:05
Postat av: Lena

Precis så känner jag med. Folk säger att man ska läsa för att lära sig. Och det gör man ju men det blir sjukt tungt att trycka in en massa saker för att man har så ont om tid....bara för att man har två kurser samtidigt.
well well...böckerna väntar

2007-10-25 @ 18:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback