Dygnsvändning

Nu, när industrisemestern är över, har jag börjat inse att mitt dygnsupplägg inte håller. Träningen och studerandet tar stryk. Jag tror faktiskt att jag har fått en tröttare, och kanske buttrare, uppsyn än jag skulle vilja ha.

Idag ska jag lägga mig vid 22. jag ska därmed kunna ta mig upp vid 6, men samtidigt ha sovit ut. Jag har bara sex dygn kvar att läsa inför hemtentan och sedan ska den veckan ägnas åt nämnda tenta, plugg inför ännu en tenta och sedan har jag lite nollningsrelaterade saker.

Vädret är inte särskilt uppmuntrande, men det brukar vända framåt slutet av augusti. Jag ser fram emot det. Idag var det inte kul att stå i regnet och vänta på bussen - både till och från jobbet.

Nu får jag faktiskt ta och bege mig från detta inlägg. Läggdags skall följas idag :)

Mig hör ni från på torsdag igen.


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback