Krångel leder till annat bra?

Förra veckans internet- och telefonkrångel ledde först till att jag var socialt utesluten - det kändes så i varje fall. Senare märkte jag att tiden från datorn gav mig extratid på dagen :) Framåt lördag/söndag började dock datorabstinensen att krypa fram. Vad kunde man göra med en dator utan internetuppkoppling? Skriva i Word? Nej, det var inte så roligt. Kunde man spela? Jag kunde spela!

Denna helg var en nostalgiernas återuppståndelse. För er som inte redan vet kan jag nämna att det finns en gammal klassiker, i spelvärlden, kallad Diablo II. "Hela världen" har väntat på en uppföljare. Det skulle inte förvåna mig om det handlar om 10 års väntan nu. Jag hörde förra året att Diablo III är på väg; egentligen kvittar det, men det är lite som att ha en utopi att sträva mot :)

Jag var barvärd för ett tag sedan, om man bortser från under hjärtslaget, och den 5/3 var det dags igen. Nu blev det någon liten schemamiss, så jag erbjöd mig att hoppa in idag i en av barerna istället - på grund av lite personalbrist - och hjälpa till med eventuella barvärdsuppgifter om det behövs. Vad är fördelen med detta då? Jo, nu är det så att jag då har ett ganska öppet schema de närmsta onsdagarna. Det måste väl vara positivt?

Inatt var det krångel med bloggservern. Ska vi hitta något positivt här också då kanske? Hm... Jag fick lagt mig tidigare? I och för sig fick jag nu gå upp tidigare men, vem vet, jag kanske får gjort något av värde med all denna extratid att disponera över på sin lediga dag.

Ha det gôtt! Vi kanske ses på
Kårgymmet runt 12 eller i någon bar på Kårpuben ikväll :D

Med positiva hälsningar,

Tapio

Kommentarer
Postat av: Elak

Lena: Kom tillbaka vi saknar dina bloggar, Tapio driver oss vansinniga

2008-02-20 @ 15:56:00
Postat av: Tapio

Elak: Lena bloggar idag och imorgon ^^ mig slipper du fram till fredag

2008-02-20 @ 16:01:04
Postat av: Lena

Tackar ödmjukast Elak.
Men du är bra elak för att vara så snäll;)

2008-02-21 @ 00:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback