Hejdå Halmstad!

Så var den här... Årets första dag. Mitt sista blogginlägg på Studentbloggen.
Mitt 49:e för den här terminen. Mitt 117:e totalt.

Det har varit en trevlig bloggresa som tog sin början för ungefär exakt ett år sedan. Jag hoppas att ni har har haft lika trevligt att läsa som jag har haft att skriva.
I hemlighet hoppas jag att det har varit trevligare att läsa än att skriva, men det håller jag för mig själv.

Passar på att tacka medbloggare Elin (f.d.) och Lena för ett gott samarbete och Jennifer på info för att jag fick chansen att blogga här.

Nu är jag färdigpluggad. Lämnar stan. Åker till Indonesien med omnejd ett par månader i en sista desperat flykt undan den bistra verklighet det verkar vara att inte vara student.

Finns det någon med den perversa dragningen att vilja fortsätta läsa mina betraktelser hänvisar jag till min privata blogg. Du hittar den
här.
Den har legat nere ett par månader till förmån för Studentbloggen. Ska göra ett försök att återuppliva den nu.

Träffade den nye bloggaren härom dagen. En trevlig filur, vad det verkar. Och skriver han lika bra som han pratar mycket blir det säkert jättebra.

Nu tackar jag för mig.

Tack alla.

Ha det så himla fint.

Hejdå.

/Björn

Som en slutgiltig bonus bjuder jag på ett litet potpurri av bilder från mina år på Halmstad Högskola:
image513

Kommentarer
Postat av: Lena

Lite sorgligt är det.
Tack pappa Björnbloggare för fin ordtid med dig.
Om du hamnar i Pekanbaru, åk där i från.
Om du hamnar vid lake manujao, stanna några dar
och titta på sländor och risfält och åk världens längsta åksjukeserpentin väg vetja (Sumatra)
Ha en fin resa och allt det andra.

2008-01-02 @ 17:07:26
Postat av: Tompa

Har vi inte blitt av med dig ännu? Trodde du skulle slutat att blogga vid detta laget. Ha de, hoppas vi slipper att se dig igen ;)

2008-01-02 @ 23:59:39
Postat av: jon

oj! Odlar du sånt hakskägg nu.

2008-01-04 @ 01:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback