Positiva visioner - trots tentavecka

Japp så var det tentaplugg igen.

Har jag pluggat idag?

Ja, en timma.

Vad har jag gjort i stället?

Jo, gått på en solpromenad - roffade åt mig en påsklilja i slänten.

Fikat på Morfars även om diskussionen innehöll prat om muskelfibrer.

Cyklat och suttit i roddmaskinen på gymmet medan jag rabblade skelettets funktioner.

Mesta möjliga sprallenergi åtgången för att känna mig så pass lugn i kroppen så att jag kan kasta mig över böckerna nu.

I morgon ska jag få mina inlägg till skorna och jag hoppas på att jag då ska få gå på promenader legitimt enligt min sjukgymnast.

Jag har en vision om att jag skuttar runt snart, den kan vara lite för positivt för den verkliga verkligeheten.
Men jag har ju rätt inställning, antar jag.

Lyssnade på radion idag och hörde en diskussion angående teknik, att det vore coolt att alla saker man köpte skulle ha en inbyggd GPS i sig. Då skulle man alltid kunna hitta sina saker som man tappade bort. Vilket jag skulle behöva. Eller så kanske det är dags att städa?

Men nej, jag har bestämt att jag inte ska drabbas av städmani denna tentaperiod (bara för att undvika att plugga), nu får det vara stökigt.


Solen går ner senare och senare, kan man bli lyckligare?

Men detta är inget jag får sitta och drömma om just nu, för det är dags att lära sig det lilla och det stora kretsloppet. Jag har ändå så pass mycket stresshormoner i kroppen att jag inte kommer på något väsentligt att skriva om... som ni kanske märker.


Miniuppmaning: Djupandas... sandbunkrarna på Tylösand är närmre än vi tror

/Lena
image555
En inspirationsbild, känn värmen:)


Kommentarer
Postat av: sara

en gps på alla sakerna vore inte dumt.. tappade bort min korthållare idag, innehållandes bla körkort och diverse bankkort.. men men, kommer kanske fram..

2008-03-06 @ 21:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback