Henrik, Henke & Larsson

Tjena

För att kompensera senaste blogginläggets digra innehåll tänker jag sammanfatta ett annars oändligt långt stycke med två sammanfattande ord:
Henrik Larsson!

Pokeraftonen i lördags var synnerligen trevlig, även om Jimmy fuskade... Hur skulle jag annars kunna sluta på 88 kr minus?

Fick finbesök av Christer i natt, f.d. student-, pizza- och festpartner som jag inte sett till på fyra månader. Gullet hade med sig en present! En sprillans färsk Manchester United-tröja med Larsson-tryck! Tack Christer!

Satt i Q-husets datasal häromdagen när en student plötsligt knäppte upp gylfen och ställde sig och stoppade pappersservetter innanför jeansen.
- Se dig mätt, skrockade han...

Mitt användande av ordet negerboll i föregående inlägg väckte visst lite debatt... Verkligheten är ju sällan svart eller vit (förlåt, dålig och kanske opassande ordvits), men visst är det intressant?

Opponering på C-uppsatsen på torsdag...  Det är en del jobb, men det ska nog hinnas med. Känns väldigt, väldigt skönt att äntligen se ljuset.

Man kan förresten fortsätta plugga i Q-husets datasal utan att behöva oroa sig för eventuella perversa typer eller fula gubbar. Den pappersstoppande mannen var en busig kamrat som hade regnblöta jeans. Han ville förbygga en upptrappning av befintlig förkylning.

Nu ska jag strax kila över till Blondie och kolla Prison Break och återförenas med The Girl Gang - några av mina absoluta favoritflickor i världen. Det ska bli synnerligen trevligt.

God kväll!

Björn


Kommentarer
Postat av: anton

Hallå Björn! Härlig läsning du bjuder på! Kan du inte slänga med lite travtips för oss dödliga som behöver lite hjälp på... Skulle också vilja stämma in i hyllningar av den icke så talföre skåningen även om det tar emot. Vad tror du förresten om framtiden, kommer han att stanna över kontraktstiden? Simma lugnt!

2007-01-08 @ 23:05:02
Postat av: Björn

Tjena Anton.
Tack så mycket. =)

Visst stannar Larsson säsongen ut, inget snack. Jag drömmer om att Larsson vinner CL i år igen, och avgör finalen med en språngnick. Kan en dröm bli våtare?

Idag, tisdag ser det riktigt upplagt ut för en Dubbel Adielsson på DD, en riktigt tråkig favoritdubbel visserligen, men det ser minst sagt upplagt ut.Två hästar på riktig uppgång. Återkommer kanske med roligare tips framöver, även om de kanske ska behandlas med försiktighet (1 rätt på V75 senast...).

Ha det!

2007-01-09 @ 00:01:51
Postat av: anton

Jag bugar, tackar och instämmer. Ljungberg och Zlatan skördar enligt mig snart fina framgångar i Tredje Rikets bästa vän Italien. Milanos shopping lockar säkert också mannen som ger alla svenska män med tunt hår nytt hopp om att bli klassad som sexxyy.

2007-01-11 @ 22:12:01
Postat av: Björn

Ja, rent miljömässigt borde ju Ljungan kunna trivas i Milano... Det vore kul att se honom där...

Jag tror dock chansen är större att han kör några år som defensiv mittfältare i Halmstad innan han slår sig ner och skaffar familj i Vittsjö. =)

2007-01-12 @ 01:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback