Sista arbetsdagen

Idag slutar jag mitt sommarjobb. Ur studiernas synpunkt borde jag ha slutat tidigare, men i valet mellan att jobba tills idag eller att inte jobba alls valde jag det förstnämnda. Nu är nästa mål att bli mottagen på höstens engelskkurs och att få rätt till studiestöd.

Jag började morgonen med en lång dusch. Efter det har jag varit helt inne i OS-sändningar och sockerkaksbak. På min sista fikarast, på jobbet, ska jag bjuda alla arbetskamrater på hembakat :)

Det blev varierande resultat på de tre sockerkakorna. Här får ni lite dokumentation:



Strax ska jag sätta igång med lunchlådefixande och sedan är det till att ringa och väcka tjejen innan jag drar. Idag har jag sista chansen att hämta en bok på biblioteket, innan hemtentan lämnas ut. För att få en ärlig chans att hinna läsa boken är det bra att över huvud taget ha den  :)

Nu måste jag ta och knyta ihop säcken. så att jag hinner iväg.

Ha det bäst!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer
Postat av: jo

Fina sockerkakor ;)

Postat av: Tapio

Ja, och alla på jobbet berömde mig för dem :D De trodde inte på att de var hembakade :)

2008-08-15 @ 22:30:01
Postat av: Jocke

Haha om du pluggade lika mycke som du bakade hade du inte haft några probs alls ;) börja gymma 3 ggr/vecka snart igen? :)

2008-08-18 @ 00:15:21
Postat av: Tapio

Vad sägs om idag?

2008-08-18 @ 09:49:19
Postat av: Jocke

Nä..ska till banken och har hemtenta. Det har la du med om jag inte minns fel. Men snart så, I promise :)

2008-08-18 @ 11:05:30
Postat av: Tapio

Ja, det har jag ... :(

2008-08-18 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback