The party is over - Hej då!

Lagen om livets jävlighet.
Det var så det började och det är så det nu kommer att sluta.
Min första nollningsdag var en kamp mot klockan och datateknikens förunderliga värld, detta skedde även i natt.
Mitt internet lade ner när jag höll på som mest med mitt sista inlägg. Så nu trycker jag in det i allafall bland gamla och nya bloggare.

Så var det sista gången.

Bloggäventyret är över för min del.
Ja såklart jag är utbytbar, det är vi alla. Men det är okej.

Nya spännande saker väntar mig, enda skillnaden är att jag inte kommer att dela det med er. Kanske öppnar jag upp en egen liten blogg där jag kan ventilera vad jag vill:) Vi får se.


 

I går morse försov jag mig. Men bara till mig själv. Jag försov mig till mig själv och hela dagen blev försenad. Eller "stand by" kanske man kan säga.

Jag blev också ösregnad på under min promenad, jag skrek på en monsterspindel i köket (jag lovar den hade vinterpäls) jag har suttit i fyra timmar med ett skolprojekt som ska vara färdigt i november (jag ryser av överambitioner) jag gick på intensivspinning och efteråt var jag en mjölksyrapöl som ragglade till närmsta fik där mina underbara vänner väntade.


 

Annars blir det Halmstad på måndag och eventuellt en egenskapad kajaktur runt Kungsbackatrakten i veckan.

Börjar skolan 2a september.

Mot nya lektioner, kurser, tentor, vänner, försovningar, pengakval, minibikeklubbmöten, utekvällar, filmkvällar, csnstrul, träningsdagar, tylösandsdagar, vilodagar och ett liv som 2a.

Helt enkelt mot nya äventyr.

Tack alla som läst mitt svammel som härmed fortsätter inuti mitt huvud i en vindsvåning på en gata i Halmstad.
The party goes on liksom. 


Minisummering av det bästa under det gångna året. Nollning, finsittning anatomilektioner med rappakaljaspråket latin, labborationer, minibikes, gasquer, Tylösand, Bolmensvolleyboll och såklart min kajakkurs.
Tyvärr fanns det inte plats för resten av mitt liv, så något sparsmakat:)
Hej då gott folk.

En sista minifilosofi: Kom ihåg att målet är ingenting, vägen är allt.
/Lena has left the building
  
  
  
  
  


  
  

 


Kommentarer
Postat av: Tapio

Tack för det fina bloggsammarbetet och alla "nu är det lite kris med bloggandet"-sms som har upplyst mig i stunder av nyfikenhet :)

2008-08-21 @ 10:56:08
Postat av: Lena

Varsågod! tackar oxå samma samma:)

2008-08-21 @ 12:01:55
Postat av: elin

men leeena!!!

ja, ditt bloggande har ju fört med sig början på en fin och (förhoppningsvis) lång vänskap :) ses snart!

Postat av: Lena

Hi hi:)

2008-08-31 @ 17:55:49
Postat av: Jilly

Ja, kurslitteratur kan vara en väldigt dyr affär. Jag hittade en sida som heter bokbank.se. dom har väldigt billig kurslitteratur och det är dessutom miljövänligt!

www.bokbank.se

2009-07-17 @ 15:10:08
Postat av: resume company

As I can see from these photos your life there is really bright and interesting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback