Oh happy days!

Tre underbara dagar i Halmstad.

Solen, havet och klarblå himmel.

Galgberget, solskuggor och lövrassel i vinden.

Sand mellan tårna och badkläder som knappt hinner torka.

Träffade familjen som hyrt stuga.
Vänner samlade på Tylösand, i trädgården och på Trottobar i omgångar.

Squinkade hem på minibike om nätterna utan att frysa.

Total meditation, totalt avslappnad och Hakuna Matata.

Jag ville verkligen inte lämna Halmstad.


Nyss.

Kvällsmat på vätterstranden under rosafärgad himmel.

Inte helt fy skam det heller.

Men i morgon är det jobb som gäller och jag läste att det skulle bli sämre väder vilket betyder att det kommer att vara bilkö från Jönköping city upp till köpcentret där jag jobbar för att folk vill vräka i sig hemgjord glass.

Jihoo!

Ladda mentalt helt enkelt.

För sockerberoende människor är inte att leka med kan jag meddela.


Imorgon blir det att åka hem till bekanta och klämma på en bebis för att sen snabbt byta miljö till uteserving.
Lite av två världar liksom.

Dags att sova.

Minilängtan: Tillbaka till Halmstad
/Lena
  
Västra stranden och min systerdotter som cyklopar på Frösakull.
 
Jag på after beachen på Tylösand. Charlotte och Frida på Trottobar vid Nissan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback