En helg av förväntningar

Denna helg kommer nog att bli superbra! Idag började Halmstad Marinfestival (Wikipedia/Festivalprogram) - vilket betyder att hela staden kommer att vara full av folk. Imorgon kommer min tjej på sommarens andra visit! Och på lördag kommer dessutom två polare ner för att festa. Kan det bli en bättre helg i Halmstad!!?

Tyvärr, missade jag starten på kalaset som sparkades igång med Rix FM Festival. Jag hade precis varit på gymmet (direkt efter jobbet) och sprungit mig matt. Bussen hem var proppfull med förväntansfulla fest(ival)prissar. Alla, från mellanstadie-elever, via tonåringar till vuxna/föräldrar var på väg till centrum. Tyvärr så drogs inte jag riktig med i ståhejet när jag var så trött och hungrig. Nu, däremot, är jag dock riktigt glad över myllret :)

Jag hittade en pdf-fil, på VHS hemsida, med statistik på första urvalet till höstens antaging. Det kan vara kul att få sig en preliminär blick på klassstorlekar, antal sökande och så vidare.

NU får jag bege mig till kojs. Gym och veckans sista arbetsdag skall orkas med imorgon!

Ha det bäst!


Med vänlig hälsning,

Tapio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback