Kontentan - perfektion

Anlände till Halmstad i går kväll och lugnet infann sig.
Människor i rörelse.
Varma kullerstenar.
Fiskmåsar.
Min gata.
Mitt lägenhet.
Mina saker.

Bästa dagen idag på länge.
Vaknade med vindsfönstret på vid gavel och tittade på den blå himlen innan jag bestämde mig för en promenad.
Oh hu vad hemskt, någon hade asfalterat mitt grusiga fina promenadstråk, som mina fotleder råkade gilla. Men men, bara att gilla läget och traska vidare. Kanske dags att undersöka annan favorit.
Sjukgymnastade lite efter min första frukost.
Västra stranden efter min andra frukost, picknick, böcker och ögonen på havet.
Spinning med favoritinstruktör.
Träffade två fina människor (Elin och Julia) på Hemköp för proviantinköp och hemmakväll hemma hos mig.
I trädgården avverkades ämnen som lokalsinne, vänskapsrelationer, mänskliga experiment, konsten att självreflektera, hemmasydda kläder vs dyra skor på rad och choklad såklart:)

En dag av perfektion.
Minifilosofi: Att samtala med och spegla sig i andra människor gör bilden av mig starkare.
/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback